Stage Camping Nommerlayen Week 3 4 - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van samanthaverbeek - WaarBenJij.nu Stage Camping Nommerlayen Week 3 4 - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van samanthaverbeek - WaarBenJij.nu

Stage Camping Nommerlayen Week 3 4

Door: Samantha

08 Juni 2015 | Luxemburg, Nommern

De laatste twee weken zouden Estrella en ik eigenlijk omruilen, maar Estrella is in de bar gebleven en ik in de animatie. We vonden het toch wel wat leuker zo.

Ik heb weer in de animatie en in de winkel gewerkt. In de winkel werk ik s'ochtends van half 7 tot half 10. We hebben een broodlijst in de winkel liggen waarop de mensen brood kunnen bestellen. Ook kunnen de mensen het brood via de app bestellen. Als we dan s'ochtends gaan beginnen, beginnen we eerst met het brood tellen. Zo weten we hoeveel broodjes we moeten bakken. De broodjes die we maken zijn afbakbroodjes, dus die hoeven alleen in de oven gedaan te worden. Ondertussen maken we de broodzakken waarop de naam van de mensen staat en wat ze besteld hebben. Als de broodjes dan klaar zijn worden de bestellingen klaargezet.

Rond kwart voor 10 moet er omgeroepen worden. Je vertelt hierbij wat er die dag aan animatie is. We klimmen dan een toren op en roepen dat om over heel de camping. We doen dat in drie talen: Duits, Nederlands en Engels. En dat moet dan drie kanten op zodat iedereen het kan horen.

Een voorbeeld van animatieprogramma:
Meestal beginnen we om 10 uur met de Mini Club. De Mini Club is een aparte ruimte waar we met de kinderen gaan kleuren en knutselen. Om 3 uur hebben we dan weer een activiteit. Dat kan bijvoorbeeld Hamsterballen of Waterspelletjes zijn. Hamsterballen wordt bij het zwembad gedaan. Een Hamsterbal is een bal waarmee de kinderen op het water kunnen lopen. Als er Waterspelletjes wordt gedaan doen we verschillende spelletjes in het water, zoals ringetjes opduiken. In de avond kunnen er ook verschillende activiteiten op het programma staan, zoals Bowlen, Kinderstokkegelen of een Avondwandeling.

• 10 Juli 2015 - 10:26

Frans:

Hoi Samantha, er zit toch een aardige vertraging op de berichtgeving want ik zie dit nu pas. Maar ik lees in ieder geval dat jullie de boel aardig entertainen. Hebben jullie ook aardige opdrachten gedaan? En ik ben wel benieuwd naar foto's. Goede vakantie nog.